2007-03-13

Joghurtos kiwi

Ezt a krémet a már régóta a hűtőben lapuló, sorsukra váró kiwik, és az egyik kedvenc desszertem ihlette. Finom és üditő nyalánkság, és egészen biztosan kalóriaszegényebb, mint egy nagy habos, csokis torta... ;)

Hozzávalók:
2 nagy doboz natúr joghurt
3 evőkanál porcukor
6 darab kiwi
6 evőkanál kókuszreszelék

Elkészítés:
A joghurtot a porcukorral és a kókusszal alaposan elkeverjük. A kiwit meghámozzuk, apró kockákra vágjuk, majd a krémbe forgatjuk. Behűtve tálaljuk. Müzlivel összekeverve finom és lendületet adó reggeli csemege.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia kipróbálom és írok ha sikerült.Már régen keresek tuti receptet sajna Én nem jegyeztem meg anyukámét!!!
Üdv a Gabóca

~Cukker:33 írta...

Szia!
Nagyon finom lett az almáspite, köszönjük a receptet az egész családom nevében.

Pécsy Zsuzsanna

Klára írta...

Ha nem akarjátok az ujjatokról a bőrt lereszelni és elveszteni a kicsvarás miatt az alma finom levét, akkor a következő a teendő!

Az almát apró szeletekre vágjuk és a cokorral, fahéjjal fedő alatt megpároljuk. Amikor puhák a darabkák és levet engedett, levesszük a tűzről és bő evőkanálnyi prézlit adunk hozzá. Fedő alatt kb. 10 percig így hagyjuk, majd betölthetjük. Próbáljátok ki! Az én nagyim így csinálta és persze csak szerintem ez a világ legjobb almáspitéje.