2007-04-23

Szabadság

A múlt héten csütörtöktől szabadságon voltam, otthon tettem-vettem, próbáltam behozni a lemaradásaimat, elintézni a régóta halogatott dolgokat. Nem is vagyok kipihent! :)
Gasztroesemény volt, hogy a hétvégén ünnepeltük unokaöcsém (Dodó) 2. születésnapját. A kis ünnepelt egész délután egy pumpával játszott, ami a tüzet volt hivatva szítani. Tetszett neki az a hang, ahogyan a levegő távozik a pumpából... :) A fiúk sokat labdáztak, néha én is csatlakoztam, de mindig én voltam a cica. A szülinap örömére nővérem lúdlábtortára adta le a rendelést. A torta most is mindenkinek nagyon ízlett, állandó rajongója két szeletet is nyomott, képek kicsit később várhatóak! Képek a menüről is lesznek, mert sógoromnak megígértem, hogy posztolok róla és a fantasztikus grill húsról, amit készített... :D
Vasárnapra el kellett készítenem egy másik tortát is, Emese most ünnepelte 5. születésnapját és számos kívánsága közül az egyik egy rózsaszín torta volt. Lentebb található a beszámoló!

Nincsenek megjegyzések: