2007-09-15

Hófehérke és a két törpe :)

Csak szuperlatívuszban lehet emlegetni! Mindenkinek ajánlom kipróbálásra Fakanál receptjét.

Éppencsak édes, éppencsak citromos. Gyors, mégis döbbenetes. Üdítő, hűsítő, fantörpikus!






Hozzávalók:
5 dl tejföl
3 dl habtejszín kemény habbá verve
1 citrom leve és reszelt héja
ízlés szerint porcukor (nálam kb. 2-3 ek.)
10-12 db apróra tört babapiskóta


Elkészítés: Ezeket itt fent mind finoman egybevegyítjük, 3-6 órára behűtjük, majd egyben az egészet bedörgöljük és elégedetten nyalogatjuk utána mind a tíz ujjunkat. :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

na jól van:)

Névtelen írta...

Tegnap, gyereknap lévén összetrombitáltam a családot egy ünnepi lakomára."És most jön a desszert"-mondtam. Jaj, ne, mondta a lányom, menyem, így is adtunk a fogyókúrának. És akkor eléjük tettem ezt a tál mennyei mannát. Még jó, hogy előre kóstolgattam, mert mire észbekaptam, csak egy kanállal maradt. Ez valóban csodafinom, könnyed koronája egy ünnepi ebédnek. Gratula érte!