2007-09-12

Könyv akció! (Frissítve!!)

A Librinél most 12.000- Ft helyett 8.400- Ft a Kulinária című recepteskönyv.



Kérek szépen véleményeket, hogy hogy áll a mű ár-érték aránya. Erősen gondolkozom a vételen, de nem szeretnék úgy járni vele, mint a Szakácsok Könyvével, ami ugyan szép és érdekes, de kevéssé használom a mindennapi főzöcske során.

Tehát ragadjatok billentyűzetet és várom a véleményeket! :)








4.595- Ft helyett most 3.217- Ft-ért már hozzájuthatunk egy-egy hiányzó és rég vágyott példányhoz.


Sőt, a Donna Hay-féle Ízvarázs is akciós, most 3.594- Ft-ot kérnek érte (5.990- Ft helyett).
Update 1:
A Könyvnet oldalán is rengeteg gazstronómiai témájú könyv kedvezményes, átlagban 20-60%-os engedményekkel. Érdemes bogarászni!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Akkor én voksolnék a Nélkülözhetetlen tésztára, vendégváróra és Ízvarázsra, mindhárom megvan nekem, és imádom őket, abszolút használhatóak. Be fogom szerezni most az ázsiait, köszönöm az információt. A nagy, színes, szagos, drága könyvekkel meg az a tapasztalatom, hogy egy-egy hideg, téli estén forralt borral a kézben lehet őket lapozgatni, gyakorlati értékük talán a nullához konvergál. Én épp tegnap szereztem be egyet ajándékba, és a guta ütögetett este, amikor átnéztem, annyira logikátlanul, koncepciótlanul van szerkesztve, legnagyobb megdöbbenésemre a téli zöldségek között ott van egy kétoldalas "ismertető" a tejről, hogy hogy került oda, el nem képzelhetem. Az is drága könyv volt, fél áron adták 3 ezerért. A Kulinária csodálatosan szép könyv, de gyakorlati haszna nemigen van. Uff, én beszéltem:)

macs írta...

Köszi a véleményt Fakanál! Pont erre voltam kíváncsi! :) Akkor azon a pénzen, amit a Kulináriára költenék, inkább veszek két Nélkülözhetetlent, mert eddig csak a Vegetáriánus része van meg. Most szembesültem a ténnyel, hogy már a Libriben is van személyes átvétel, így a postaköltség akkor is megúszható, ha történetesen csak 1-2 könyvre csap le az ember.

Névtelen írta...

Abszolút egyetértek Fakanállal. A Kulinária gyönyörű, jó kézbe venni, lapozgatni, de a mindennapi főzéshez nem jó. Főleg klasszikus receptek vannak benne, én ilyeneket szoktam lecsekkolni benne, mint Sacher-torta, shortbread stb.
A Nélkülözhetetlenek szerintem is szuperek, nekem mind megvan és használom is őket sokat.
Ami engem még bűnre csábít, az az, hog megint kiadták Váncsa könyvét. Mindenki ódákat zeng róla, szóval előbb-utóbb asszem beficcen.

macs írta...

Kapható a Váncsa újra?! Ó de jó, köszi, hogy szóltál!! Már én is keresem egy ideje!