2007-10-11

Csokoládé

Nemrégiben szereztem hírt arról, hogy új, picinyke csokibolt nyílt Budapesten, így tegnap el is zarándokoltam oda. A neve Keserédes (Katona József u. 22.). Két nagyon kedves idősebb hölgy fogadott, nagyon előzékenyen mesélték el, hogy mi mire jó. A bolt maga nagyon pici, de nagyon ízléses és roppant sok finomság található benne.
Ami engem igazán felvillanyozott, hogy rengeteg sütéshez kiválóan hasznosítható alapanyag található. A teljesség igénye nélkül: díszítő cukrok, csokoládé forgácsok, süthető csokoládécseppek, csokipasztillák, aprított kakaóbab, csokoládé tálka, süthető csokoládérúd, epres csokoládé forgács, forró csokoládé alapanyag.




Meg is lódult a fantáziám, így vettem is gyorsan aprított kakaóbabot, süthető csokicseppet és márványos csokiforgácsot. :) (Előtört a gasztroblogger.)


Táblás csoki különlegességek is nagy választékban kaphatók. Számtalan ínycsiklandó csokoládé bonbon (gyulai!) van pl. tokaji aszús, epres, málnás, feketeszedres, gianduia amande, bailey's-es, szilvapálinkás, tojáslikőrös, kókuszos, chilis... és a sort még hosszan folytathatnám. Ebből hoztam is a kolleganőimnek.



Frissen készül a forró csoki (fűszeres változatban is), a kávé.
Nagy élmény volt a piciny csokibolt, visszatérek hamarosan, mert a páromat készülök meglepni valami személyreszabott finomsággal. :))

Nincsenek megjegyzések: