2009-03-21

Mozarellás, sonkás melegszendvics

Az alábbi recepthez tényleg nem kell sütő-főző tudomány, nem is blogba való, de nagyon finom, így nem hagyhattam ki. Az eredeti recept rucolát írt, de több helyen sem kaptam, így frissen szedett bazsalikommal "helyettesítettem". Azért nem jó szó a helyettesítés, mert nyilván nem pótolhatja a bazsalikom a rucolát, de így is működik a recept és több lesz, mint egy szimpla melegszendvics. Kiváló vasánapi reggeli vagy akár vacsora is lehet belőle.



Hozzávalók 4 db szendvicshez:
8 szelet toast kenyér
2 marék rucola (nálam most 8 levél friss bazsalikom nagyon apróra vágva)
puha vaj
12 dkg mozzarella
10 szelet vékony, szárított sonka (nálam most Pick Békebeli Karaj szelet és Angelo sonka)

szendvicssütő


Elkészítés:
1. A kenyérszeletek egyik oldalát megvajazzuk, és 4 szeletet vajas oldalukkal _lefelé_vágódeszkára helyezzük.
2. Mozzarellát felszeleteljük és a sonkát elosztjuk a szendvicsek között.
3. A kenyerek nem vajas oldalára két-két szelet sajtot fektetünk. Erre kerül a sonka, majd rányomkodjuk a rucolát/bazsalikomot.
4. Befedjük őket a maradék kenyérszelettel úgy, hogy a vajas teteje felülre kerüljön. Melegszendvicssütőben megsütjük.
(Forrás: Nők Lapja Konyha 2009. márciusi száma)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Azt írtad nem blogba való. Dehogynem való ide:) Szerintem minden ötlet hozzávaló a gasztroblogok elengedhetetlen alap kelléke:)Nagyon finom lehet:)

macs írta...

:) Tényleg nagyon finom! Mostanában rákattantam a melegszendvicsekre, úgyhogy köszi a bátorítást: még több recept várható e témában. :)

Névtelen írta...

miert ne:)